Het lijkt een tegenstrijdigheid, het voeren van een webwinkel en het persoonlijk kunnen adviseren van je klanten. En toch is het wat ik probeer te doen.
Daar is dan wel een samenspel met, lees terugkoppeling van, je klant voor nodig.

Een van mijn klanten maakt er zijn dagelijkse bezigheid van om over dit soort dingen na te denken: hij coacht mensen bij het maken van hun keuzes en bedenken van nieuwe ideeen. Vaak worden deze geboren uit een vraag, een behoefte.

Zijn wens is om een beeld te krijgen van zijn eigen “smaakprofiel” : wat vind ik nou lekker en hoe weet ik dus wat ik moet kopen. Het idee; hij wordt (bijv. door mij) gecoacht tijdens zijn zoektocht naar “zijn wijnsmaak”. Dit zou 1 op 1 kunnen, maar ook in groepjes. Ik vind het een hardstikke leuk idee en wil deze uitdaging graag aangaan.

Dus als u denkt: “dat lijkt mij ook wel wat”, laat het me dan weten, dan kunnen we aan de slag.

In het verlengde daarvan liggen natuurlijk de “gewone” proeverijen, of een eigen wijnclubje. Als u het gezellig vindt om thuis voor vrienden en kennissen een proeverij te organiseren, of regelmatig met gelijkgestemden van onze gezamelijke liefhebberij “wijn” te genieten, vraag dan eens vrijblijvend naar de mogelijkheden!

Mijn  kelderopruimingsaktie met 15%korting op alle wijnen is wel aangeslagen, maar nog niet iedereen is in de gelegenheid geweest om te bestellen. Ik verleng hem dus nog even tot 2 april (anders denkt u misschien dat het een grapje is..)

Tot de volgende keer!

reacties
  1. ane schreef:

    Hallo Ad,

    benieuwd of er zich nog meer leerlingen melden.

    Ane

Plaats een reactie